Betingelser & Handelsvilkår

Bestilling

Du vil ved bestilling altid modtage en ordrebekræftelse pr. mail.

Sådan bestiller du:

  1. Find den ønskede vare eks via søg.
  2. Vælg variant
  3. Vælg din størrelse på vælg mulighed.
  4. Tjek prisen og tilføj til kurv, her ser du straks om der er leveringstid.
  5. Her ser du kurven lige op over, se din kurv eller handl videre, evt køb tillægsprodukter
  6. Gå til kassen
  7. Log ind hvis du har handlet før ellers udfyld egne oplysninger
  8. vælg betalingsmetode Dankort, bankoverførsel eller paypal
  9. Accepter handelsbetingelser
  10. Afgiv ordre
  11. og vi sender varen til dig

Priser

Alle priser i shoppen er inkl. 25% moms oplyst i danske kroner (DKK).

Du er forpligtet til, umiddelbart efter at varen er afhentet eller leveret, og indenfor 30 dage at kontrollere, at varen er den korrekte og at alle dele mv. fungerer som ønsket.

Tasko tager forbehold for tastefejl, prisfejl, moms- og afgiftsændringer og udsolgte varer.

Fragt

Alle ordrer over 400 Dkk leveres fragtfrit

Fragtprisen er gældende for lagerførte varer til forsendelse med Post Danmark fra Danmark til Danmark excl. Grønland og Færøerne.

Betaling

Du kan betale med Dankort, Visa/Dankort, og via bankoverførsel eller Paypal konto og alle øvrige kort.

Bank:

Nykredit Bank
Reg. nr.: 8117
Kontonr.: 2803962

Giro

594 9440

Sikkerhed

På tasko.dk kan du trygt anvende dit betalingskort.

Vores betalingssystem krypterer alle dine kontooplysninger med det såkaldte SSL (secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan få adgang til dine kontooplysninger under transaktionen med Nets.

Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her – http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse fulka@tasko.dk.

http://ec.europa.eu/odr

Forsendelse

Vi behandler og sender din ordre hurtigst muligt, der kan dog i ekstreme tilfælde gå op til 15-20 dage.

Du er også velkommen til selv at afhente din ordre hvis du har forhørt dig om lagerstatus.

Alle ordrer sendes med Post Danmark som pakkepost.
På den måde kan vi spore den via Track & Trace – fra den bliver afleveret, til den bliver leveret.

Når du modtager pakken, bedes du kontrollere for eventuelle synlige skader. Er pakken og/eller indholdet beskadiget ved modtagelsen, bedes du straks kontakte os eller Post Danmark.

Uafhentede varer belastes med 150 kr. som modregnes på returtransaktionen.

14 dages fortrydelsesfrist

Fra den dag din vare er leveret, har du 14 dages fortrydelsesret.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag hvor du eller en af dig angivet tredjemand, dog ikke transportøren, får varerne i fysisk besiddelse, eller får den sidste vare i besiddelse, når det drejer sig om flere forskellige varer som er bestil i én ordre og som leveres enkeltvis.

For at udøve fortrydelsesretten skal du meddele Tasko din beslutning om at fortryde i en utvetyding erklæring (f.eks. postbesørget brev eller email). Du kan benytte vores standard fortrydelsesformular, men det er ikke obligatorisk.

Klik her for at åbne standardfortrydelsesformularen.

Fortrydelsesfristen er overholdt hvis du sender os din meddelelse om udøvelse af fortrydelsesretten inden fortrydelsesfristen er udløbet.

Følger af fortrydelse:

Hvis du udøver din fortrydelsesret i denne aftale, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Under alle omstændigheder pålægges du ingen former for gebyrer som følge af tilbagebetalingen.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varerne retur, eller du har fremlagt dokumentation for at have returneret varerne, alt efter hvad der er tidligst.

Du returnerer varerne eller afleverer dem til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor du har informeret os om udøvelsen af aftalens fortrydelsesret. Fristen er overholdt, hvis du returnerer varerne inden udløbet af de 14 dage.

Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varerne.

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varernes værdi som skyldes anden håndtering end hvad der er nødvendigt for at fastslå varernes art, egenskaber og den måde de fungerer på.

Fortrydelser skal sendes til nedenstående adresse:

Tasko ApS
 
Gåbensevej 41
 
4840 Nørre AlslevEmail: info@tasko.dkTelefon: 55345653Cvr nr: DK63597015

Venligst send varer retur til:

Tasko ApS
 
Gåbensevej 41
 
4840 Nørre Alslev

Dine penge vil blive overført til dit Kort/kontonummer i din bank, så snart produktet er efterset og vurderet.

Husk: Al originalemballage skal medsendes i ubeskadiget stand.

Varer der sendes retur til Tasko pr. efterkrav, eller uden omdeling vil blive nægtet i modtagelsen.

Garanti

Alle varer er dækket af 2 års garanti på produktions og materiale fejl. Garantien gælder ikke på fejl der skyldes slidtage

Reklamation

Får du en vare med fejl på, sender du varen retur til os. Hvis din reklamation vurderes til at være berettiget, sender vi dig en ny vare fragtfrit, ligesom vi refunderer dine fragtomkostninger.

Hvis varen er udsolgt, tilbagebetaler vi dig i stedet varens pris.

Husk, at anføre registreringsnummer og bankkontonummer, som vi kan overføre beløbet til.

Et par gode råd

Vi ved godt at folk slider på deres fodtøj, og almindelig slid skal de varer vi sælger også kunne holde til. Men for at få medhold i din reklamation er det vigtigt, at du sørger for at dit fodtøj bliver behandlet ordentligt.

Vi anbefaler, at du jævnligt tjekker dit fodtøj for evt. fejl, det er meget nemmere at reparere en syning, der er lige ved at gå op, end en der er gået helt i stykker.

Er der lynlås i dine sko/støvler er det også vigtigt, at du husker at lyne lynlåsen helt ned, en lynlås er meget sårbar, hvis den kun lynes halvt ned før foden tages ud.

Hvis dine sko er med snører er det ligeledes vigtigt at snøre dine sko helt op når du tager dem af og på for ikke at ødelægge hælen på skoen. Se også vores guide til vedligeholdelse.